Create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, May 08, 2012

Testimoni From My Sis In Law [CB AURA]


 
Ni pic diri saya sendiri..sesape yang kenal saya dulu2 mesti tahu muka sy jarang di hinggap jerawat..seriusly, dulu2 tak de jerawat, kalau ade pun sebijik dua je..TAPI,Allah nak bagi ujian kt saya, ade jerawat, TETIBE JE ADE JERAWAT,banyak ...jugak naik, kat pipi kanan ade la 8-9biji, pipi kiri pun lebih kurang camtu la, kat dahi sket2,tapi jerawat kat pipi, jerawat besar,n tenggelam dlm kulit, cam jerawat batu..sedih sgt2 hanya Allah yang tahu..setiap kali tgk cermin,menangis3..selalu hantar SMS kat mama abah kat kampung,soh doakan jerawat sembuh.pakai produk yang sedia ada,pun tak jadi, mula la tempek2 ubat itu,ubat ini,melarat lagi banyak,kawan2 yang rapat pun tegur perubahan muka jadi berjerawat tu.SEDIH..(berkat doa dan dengan keizinan Allah)..kakak ipar saya Nurul Na'imi Aziz memperkenalkan CB AURA nie,so dgn hati yang was2, try pakai..ALHAMDULILLAH ALHAMDULILLAH ALHAMDULILLAH,produk nie sesuai dgn saya..

Dalam masa 2-3minggu..masalah jerawat dah hilang,kulit pulak bertambah lembut,tona warna sekata, liang roma mengecil dan yang penting berseri2 berbanding dulu.
Sekrang, saya tekad akan trus setia dgn CB Aura tanpa rasa was2 lagi.
Allah bagi kite satu je wajah, tak salahkan kite menjaganya dengan baik??
Di kesempatan ini juga, saya nak berkongsi dgn semua rakan2 saya, yang ade masalah yang same dgn saya,atau nak lebih kelihatan berseri2, tak salah utk kite berusaha, dan tak salah juga kan utk kite cuba?, saya dah berjaya, anda pulak, bagaimana??..:)

Credit to : FB Diba

Sekiranya berminat..... boleh order kat Naimi ye (**)
 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...