Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, April 11, 2013

My Handsome Little Boy :)


Assalamualaikum & Hi :)

U allz… arini kan… arini Besday My Handsome Little Boy! It turns TWO YEARS OLD today (^^)



I’m so excited!!! Huhu.. (padahal seriously tahun ni tak prepare ape2 hadiah pun untuk my Handsome tuh). 

Tapi kan… Naimi personally dah da idea dah dlm kepala ni nak hadiahkan ape dekat Manja. Haaa… cume xbeli je lagi. Sebab ingatkan nak combine je dengan birthday My Awesome & Beautiful Little Girl pada 27th April 2013 nanti.




Haa... lebih kurang mcm dlm gambo2 kat atas niler..hadiah yg Naimi nak belikan untuk Manja & Baybee 4 their birthday this year. Agak costing sikit mende2 mcmni.  Around RM200 and above. But, so sweet.. beli yang besar sikit, byk compartment yang boleh di share2 main antara My Handsome & My Beautiful nanti... 

We LOVE both of them so much.... coz mereka adalah pelengkap hidup kami... We LOVE them... so true! Tanpa budak2 ber2 tuh..serius agak kacau sikit jiwa kami. Hihi..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...