Wednesday, May 18, 2011

Geramnyer .............



Aduh………
Bikin panas jer mamat nih..
Meh nak cite skit kat sini.

Masa Naimi lepaas amik wuduk kat dlm tandas tadi, macam biasa la….
Terus gi depan cermin nak amik and pakai tudung.
Tengok2 ada sorang mamat yang selamba badak je
masuk dlm toilet tu duk siram pokok depan cermin kat sinki.
Sakitnye hati aku……….. Bukannye dia tak dengar bunyi air dlm tandas tu.

Dahle Naimi sorang2 je dalam tandas tu.
Apa2 isyarat pun tak bagi. Sakitnye hati……
Dah tu, bolehla pulok wat2 tak nampak Naimi yang tengah
terkocoh2 nak g amik tudung situ.
Terperanjat gila!!!

Naimi pun panjang kaki le lari sembunyi sebelah tiang….
Dahle tudung pun tak sempat nak capai.
Eiiiiiiiiiii…. Panas betul.
Lain kali, tanyalah ada orang ke tak dulu.
Kalu tak tanya pun, dah sah2 kau dengar bunyi air kat tempat amik wuduk, tak payahla masuk lagi!!!
HUmmmmmmmmm…….. memang nak kena repot ni.



2 comments:

  1. 2 mesti cleaner kan...mmm...dorang 2 mmg sengal tau...main terjah je...sue dah byk kali jd cam2...

    ReplyDelete
  2. itule sue...... cleaner lah tu. slalunye tau aje bagi signal dulu.. ini tak. huhhuhu..... sabar ajelah.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...