Create your own banner at mybannermaker.com!

Saturday, January 15, 2011

Basahku DI Jumaat Mlm



Hohohoh nak cite cikit pengalaman smlm....smlm kereta... wife aku guna gi shah alam,study kat uitm,so aku turun dgn moto, aku turun dataran dlm jam 845mlm...negok cuaca cantik je.....cume kadang2 ada nampak pancaran kilat disana sini, negok dalam facebook membe kata KL hujan lebat gila...tak pelah kl je sini tak ada pun......aku lepak dgn khairil cooldrift..... drift sorang2.....khairil nak amik bini die kat pasar mlm jap...so tinggal aku sorang....aku sorang2 setup simple track nak test drive kereta aku....10 minit gak la aku lenjan kereta tanpa henti.....

TIBA2 jeng jeng jeng (wakakaka ayat karangan sekolah rendah) air menitis satu persatu diatas lantai dataran, titisan yang sungguh besar di lantai itu.....SUDAH dah....titisan semakin byk secara mendadak......"HUJAN MELANDA" adui.........aper lagi terus aku menyambar jentera aku, buka pin dan terus masukkan dlm plastik dan turus kedalam beg, remote aku dah basah dah....terus aku masukkkan dlm beg.....tak yah cita la betapa kuyup baju aku time tu....kon harus dikutip balik...kat mana aku nak belindung time2 tu...tgh2 dataran tu.....kalu ada kereta lari masuk kereta jer....barang semua dah kemas.....helmet pun dah berair....aper lagi start your engin...n cabut....yang hampeh tu...lepas je bangggunan MOF ujan tak ada......tergelak aku sorang2 time tu....terus aku ke KBS melarikan diri....

Sedar2 kat KBS pin aku tertinggal kat dataran.....pin bodyshell tu la.....ujan tak ada dah kot....terus aku start moto n nak ke dataran amik pin tu....tap tap tap air hujan kene visor helmet...hujan dah sampai...so aku tawaf banggunan KBS jelah se-round huhuhuh....tup2 sampai KBS balik......frust aku....,nak melepaskan frust aku cek balik kereta aku, byk tak air yang kene pastu dah pasti tak kene air aku lenjan drift sorang2 kat KBS....lebat hujan beb....aku rasa tak da sesiapa dah nak datang ini mlm....negok2 sorang demi sorang sampai daku gumbira HAhahahahahaha (gelak cikit). Walaupun hujan terlalu lebat semua pakat ke KBS untuk drift......kat kbs pun separuh kawasan je leh main...track dari MR ALi Matel ....memang layan.....hohohohoh tsuiso yang cantik2 dari drifter2 mlm smlm.....cayalah.......kehadiran smlm....

1.Aku
2.Ejad
3.Aies dan 3 rakannya (4.Alif.... 5.Tak ingat nama.... 6.Tak ingat nama)
7.Zairi
8.Apis Shah Alam
9.Ali Matel
10.Ayet n the geng

Terima kasih kepada DRIFTer yang menjayakannya.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...