Thursday, June 16, 2011

Bergaduh =(


Malam tadi, Lana dan Manja bergaduh…
Sedih betul tengok depa dua tu…
Depa bergaduh gara2 rebutkan makanan… 
Manja tolak2 Lana masa bagi makan depa petang semalam.
Lepas tu depa dah tak sama2 dah… duk jauh2.
Manja tido atas sofa rehat, Lana tido atas sofa depan TV dengan Naimi.
Bila Naimi letak depa dekat2, mesti salah seekor bangun, menjauhkan diri.
Ingatkan bila nak tido nanti, depa akan kembali rapat bersama…
Tengok2 lain yang jadi… Lana tido kat bawah, Manja tido kat atas.
Sedihnyer………. Lana, Manja…Janganlah gaduh2@merajuk lagi….
Huhuhu…. Susah hati dibuatnya kami berdua sebab depa tak penah macam tu sebelum ni.
Mesti nak dekat, tak leh pisah2….. Pastu berpelukan…

 Beginilah keadaan LANA dan MANJA sebelum pergaduhan itu...

Huhu, WE miss this moments..
Semoga LM (Lana&Manja) cepat2 berbaik semula.



2 comments:

  1. wah, pandai merajuk yer.. semoga LM cepat2 berbaik semula..

    ReplyDelete
  2. Aha..... Nanti kalu berkesempatan, Naimi masukkan video LM...(ngah merajuk).huhuhu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...