Tuesday, June 14, 2011

Gegaran..


Serius nih… Masa ngah breakfast dalam opis tadi, lebih kurang 8 pagi lebih2..
Naimi dapat rasakan macam suatu gegaran.
Tapi Naimi diamkan saje… kot2 sebenarnya Naimi pening, tu rasa mcm bergegar sikit badan.
Lepas beberapa minit, ada member datang tanya, ada rasa bergegar tak?
Aha…. Bukan Naimi sorang je rasa. 3-4 orang rasa benda yang sama.
Memang ada berlaku sesuatu kat mane2 ke? Huhu…
Nauzubillah…. Takutnye.
Moga dijauhkan daripada sebarang malapetaka berbahaya.


4 comments:

  1. Naimi tak pasti le sebab apa Ima.... Belum ada ape2 berita pun. Tapi dkt bangunan JPA depan opis Naimi, sume pakat turun... Kami tak dpt arahan pun.huhuhu

    ReplyDelete
  2. baru kejap ni terasa gegaran dlm opis di shah alam, kali kedua pagi ni.... mungkin berlaku gegaran kuat di Sumatera sekarang??

    ReplyDelete
  3. Ohh yeke? Itu mesti impak dari Sumatera tuh... Kami semua diarahkan turun tadi, masa gegaran kali kedua. huhuhu.... Ini baru je naik. Dekat sejam jugakle kami kat bawh. Tunggu bomba cek bangunan dulu....
    HUmmm.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...