Thursday, June 23, 2011

Pucat =(


Petang semalam, Naimi and Hubby bawak Lana gi Vet lagi. 
Kalu last week, kami bawa sebab Lana dan Manja kena serangan cacing, 
kali nie kami bawa Lana sebab dah 3 hari Lana tak lalu nak makan. 
Dah kurus kering si Lana ni… Huhu… 

Kalu dulu, dialah yang paling pembersih dan manja…. 
Paling mudah segala-galanya, tapi sekarang…. 
Dia dah susah nak bersihkan diri sendiri.
Macam malas je… tak tak terurus. 
Makan pun tak lalu..huhu… 
Risau betul bila memikirkan keadaan Lana.
Herm… mungkin sebab ubat cacing yang Vet bagi kot. 
Ntahle…. Tapi, petang semalam, bibir Lana pucat yang amat. 
Badan pun macam lemah2… 

Naimi dan Hubby terus bawa gi jumpa Vet.. Risau weh…. 
Kalu tak sakit takpe. Tapi nak jugak tau kenapa dia mcm tu jadinye…. 
Si Manja mcm biasa le.. Aktif sangat2, semakin manja dan kuat makan. Hihii…

Alhamdulillah… Lana tak demam pun. 
Mungkin, sebab efek ubat cacing tu… so, dia kurang makan sangat2. 
Sampai Vet paksa dia makan jugak semalam. 
Semalam, Vet dah bagi vitamin kat Lana. 
Manja pun dapat jugak sebab Manja pun temankan Lana semalam…hihii..
Semoga Lana cepat2 sihat dan ceria macam selalu…. Takdelah kami risau sangat…



3 comments:

  1. semoga Lana cepat sihat yer..

    ReplyDelete
  2. Mungkinle kan Mrs. Eady? heheheh.....
    Thanks ye adieyza....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...