Monday, February 07, 2011

Beriadah D' Tasik Melati


Lama betul Naimi and Hubby tak beriadah di luar…. Bukannya kami tak pentingkan kesihatan, Cuma masa je tidak mengizinkan. Namun begitu, pada cuti Tahun Baru Cina yang lepas, kami sempat jugak curi2 masa yang terluang waktu pagi untuk berbasikal dan bermotosikal dari rumah Naimi sampai ke Tasik Melati. Best sangat…. Terkenang kembali zaman kecik2 dulu, sebab dulu ayah dan mak suka bawa Naimi dan adik ke situ. Hehehe…… Ini juga merupakan kali pertama Naimi pergi ke Tasik Melati ngn Hubby walaupun kalu nak ikutkan jarak dari rumah ke Tasik Melati lebih kurang 10 minit je kalu naik keta. Hahahaha…. Sajer wat2 teruk kan???
Apa2 pun layan jelah gambar2 kat bawah ni….

terimbau kenangan lama.... dari Naimi kecik ada 'benda' nih...
yes! yes! dapat jugak naik gajah ni... dulu masa kecik2 pun naik gajah yg sama....
tak pupus lagi gajah batu ni.. baguih2...
nanti kalu ada anak, nak suh anak naik bergambar atas gajah batu ni gakle.... hehehehehhe... "poyos betullll"
dia pun nak jugak...... =)
tengok tu...dah tua gajah batu Naimi
 terlupa lak Naimi nak posing atas bukit batu nih... aduuuhhhh
 cayang Hubby
jom kita p minum dulu...basahkan tekak, baru balik umah...
apa kena tuh??..... (*^)
yang penting... posing ngan basikal BARU (yasir punyer)!! hahahahah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...