Tuesday, February 08, 2011

Guzaarish


Malam Ahad yang lepas, Naimi ngn Hubby dah tengok cite nih. Best seSANGAT!!! Kenapa ek? Kena tengoklah kalu nak tahu kan…. hihihihi
Teruja gile bila tengok citer ni sebab lakonan HR lain sikit dari filem2 dia sebelum ni. Kalu sebelum ni dia banyak menonjolkan kebolehan menari, tapi dalam filem ni HR tak bergerak pun. Kira2 hanya lbh kurang 20% je dalam cite ni HR bergerak sepenuhnya. Yang lain-lain nye kepala sahaja yang bergerak. Kesian……

Memang tak menyesal lah kalu tengok citer nih…. Untuk maklumat lanjut tentang citer ni, klik Guzaarish k.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...